عنوان: نقش رسانه ها و تبلیغات در ورزش
قالب بندی: WORD
تعداد صفحه: 26
این تحقیق در مورد نقش رسانه ها می باشد و به طور کامل به بررسی نقش رسانه ها در ورزش می پردازد. این تحقیق به دانشجویان رشته های روابط عمومی، مدیریت، تربیت بدنی، علوم اجتماعی و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد.
مطبوعات قهرمانان را می سازند، الگوها را در جامعه به عنوان مدلهای اخلاقی و ورزشی مطرح می کنند و گاهی مانند غلام رضا تختی جاودانه می سازند.
امروزه فناوری ها به عنوان یکی از ابزارهای کمکی در ورزش نقش موثری ایجاد می کنند چون می تواند در برگزاری مسابقات نقش داشته باشند و هم درتجزیه وتحلیل حرکات ورزشی به مربیان کمک کنند.
استفاده ازفناوری ها روزانه درحال گسترش است، این روزها کمتر رویدادهای ورزشی معتبری را مشاهده می کنید که پوشش خبری یا تلویزیونی نداشته باشد اوج حساسیت در رویدادهای ورزشی و همچنین تقاضا برای تماشای این رویدادها سبب شده تا شبکه های بزرگ تلویزیونی، اینترنتی و مطبوعات دنیا سرمایه گذاری عظیمی در این بخش داشته باشند.
همچنین رقابتها میان این رسانه ها و شبکه ها سبب شده خدمات متنوع و مهیجی برای مخاطبان ارایه شود.
فهرست مطالب
مقدمه
نقش رسانه ها در ورزش
ورزش، تحت تاثیر جدی رسانهها
رسانه و اقتصاد ورزشی
تبلیغات رسانه ای در ورزش
تاریخچه تبلیغات رسانه ای
اهداف تبلیغات ورزشی
انواع تبلیغات ورزشی
تبلیغات اطلاع رسانی
تبلیغات ترغیب کننده
تبلیغات یادآوری کننده
آگهی ورزشی
اسپانسر ورزشی و حمایت مالی Sponsorship
رسانه، يك عامل است نه ابزار
محيط غيرواقعي، واكنش واقعي
هرم ورزشي معكوس
ورزش دانشآموزي و غفلت رسانهاي
برنامهریزی، حلقه مفقوده رسانههای ورزشی
ورزش همگانی، هدف اول رسانههای ورزشی
نتیجه گیری
منابع
مبلغ واقعی 25,000 تومان 21% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 19,750 تومان
برچسب های مهم