مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 207408

آنکولوژی یا سرطان شناسی


آنکولوژی یا سرطان شناسی

عنوان: سرطان شناسی یا آنکولوژی

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 64

این تحقیق در مورد سرطان و انواع آن می باشد و سعی شده است اطلاعات کاملی در مورد انواع سرطان تهیه گردد. بیماری هایی ک در این تحقیق بیان شده اند شامل: سرطان پوست، سرطان پروستات ، سرطان دهان ، سرطان رحم، سرطان حنجره، سرطان مری، سرطان ریه، سرطان بیضه، سرطان تیروئید، سرطان روده بزرگ، سرطان معده ، سرطان پستان می باشد.

مقدمه

سَرَطان یا چَنگار بیماری‌ای است که در آن سلول‌های بدن در یک تومور بدخیم به طور غیر عادی تقسیم و تکثیر می‌شوند و بافت‌های سالم را نابود می‌کنند. سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده نامشخص است ولی احتما دارد عوامل ژنتیکی یا عوامل بیرونی هم‌چون ویروس و مواد سرطانزا موثر باشد. در یک جاندار سالم، همیشه بین میزان تقسیم سلول، مرگ سلولی و تمایز، یک تعادل وجود دارد.
سرطان شامل همه انواع تومورهای بدخیم می‌شود که در پزشکی آنها را بیشتر با نام نئوپلاسم می‌شناسند. احتمال بروز سرطان در سنین مختلف وجود دارد ولی احتمال بروز سرطان با افزایش سن زیاد می‌شود سرطان باعث ۱۳٪ مرگ‌ها است بر طبق گزارش انجمن بهداشت آمریکا ۷٫۶ میلیون نفر بر اثر سرطان و در سال ۲۰۰۷ مرده‌اند. سرطان تنها ویژه انسان نیست و همه جانوران و گیاهان پرسلولی نیز ممکن است به سرطان دچار شوند.

فهرست مطالب

سرطان پوست
سرطان پروستات
سرطان دهان
سرطان رحم
سرطان حنجره
سرطان مری
سرطان ریه
سرطان بیضه
سرطان تیروئید
سرطان روده بزرگ
سرطان معده
سرطان پستان


مبلغ واقعی 25,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 29

برچسب های مهم

مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما