مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 93
  • بازدید کل : 207068

پاورپوینت موزه کودکان


پاورپوینت موزه کودکان

عنوان: موزه کودکان

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 23

این پروژه در مورد موزه کودکان می باشد. در این پاورپوینت دلایل ساخت موزه کودکان و همچنین ویژگی های طراحی این موزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این پروژه به دانشجویان رشته های معماری ، طراحی و دیگر رشته های مرتبط با آن پیشنهاد می گردد.

مقدمه

امروزه در امريكا مجموعه هاي پژوهشي-تفريحي بزرگ كودكان، جاي خود را به مكانهاي كوچكي به نام «موزه هاي كودكان»داده است.در دهه اخير تعداد موزه هاي كودكان در امريكا از ۴۰ به بيش از ۴۰۰ عدد رسيده كه نمايانگر رشد سريع بخش موزه ها است.

موزه‌هاي كودكان به والدين و پرستاران كودك در پروش كودكان كمك مي كند و اين امكان را فراهم مي سازد كه تجربيات كودكان به گونه اي چشمگير شكل گيرد.توجه به فعاليتهاي كودكانه يعني بازي و اهميت دادن به ساختارها و عملكردها در فضاهاي بازي باعث شده كه طراحان، خلاقيت و ايده هاي خود را در راههاي مختلف بيازمايند و به نتايج استثنائي كاملاً آشكاري هم دست يابند.

موزه هاي مدرن كودكان در جهت رفع نيازهاي كودكان به خصوص نيازهاي پيش نوجواني تمركز بيشتري داشته و احترام خاصي براي طبيعت و كنجكاوي ناخودآگاه كودكان قائل شده است و آنان را به سمت سياحت، اكتشاف و يادگيري هدايت مي كند. موزه كودكان مكاني است كه از طريق تجربه ي مستقيم به كودك امكان اكتشاف و جستجو در خود، جامعه و اصول فيزيكي محيط را مي دهد.

موزه هاي كودك بر اين اساس و انديشه برپا مي شوند كه بازي يك فعاليت مهم و معني دار براي كودك است و كودك از اين طريق به اكتشاف و يادگيري مي پردازد. بعدها دريافتند كه اگر خانواده بازديدكننده از حضور خود در موزه لذت ببرد، آنها هم مي توانند در موزه به اكتشاف و يادگيري بپردازند. به قول هوارد گاردنر:«موزه كودكان پروژه اي است كه در آن شكست وجود ندارد، هميشه راهي براي يادگيري است. طراحي موزه براي كودكان نسبت به موزه هاي ديگر هيچ قاعده و قانون خاصي ندارد. با اين حال صدها موضوع براي طرح كردن وجود دارد كه بهتر است از آنها آگاه باشيد.»

كودكان استفاده كنندگان ايده آل معماري هستند. شايد هيچ گروه ديگري نتواند بهتر از كودكان به كمك روشهاي پيچيده، احساس، كشف و جستجو كند، فضاها و طرحهاي معماران بهره برداري كند. اگر طراحان بتوانند به كودكان به عنوان يك گروه خاص و نه يك بزرگسال كوچك بنگرند، طراحي براي كودكان مي تواند بسيار موفقيت آميز باشد.


مبلغ واقعی 25,000 تومان    36% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما