مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 55
  • بازدید دیروز : 138
  • بازدید کل : 207579

کارآفرینی کشت سبزیجات و صیفی جات


کارآفرینی کشت سبزیجات و صیفی جات

عنوان: کارآفرینی کشت سبزیجات و صیفی جات

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 13

نکته: این پروژه درباره کشت سبزیجات و صیفی جات می باشد و کلیه اطلاعات مورد نیاز جهت کشت و تولید سبزیجات و صیفی جات را بیان می نماید. این مطالب شامل ساختمان و زمین های مورد نیاز، مواد، هزینه ها ، سود و زیان و ... می باشد. این پروژه به دانشجویان عزیز ، جهت ارائه درس کارآفرینی پیشنهاد می گردد.

مقدمه

تقاضای مداوم برای سبزی های تازه و فراورده ها در بازارهای کشور نشان دهنده عظیم بودن نقش اقتصادی صنعت تولید سبزی وسهم آن در بر آورد کردن عمده رژیم های غذایی است

متخصصین علم تغذیه معتقدندکه مصرف سبزی ومیوه به صورت تازه یافراورده ای ازبروز ناراحتیهای ناشی ازفقرغذایی جلوگیری می کند.خوشبختانه مصرف سبزی و میوه به صورت تازه در ایران بسیار رایج است. کمتر سفره ایمی توان یافت که خالی از آن باشدولی با این حال یاد آور می شویم که علی رغم قدمت وسابقه طولانی کشت تعداد قابل ملاحظه ای ازسبزیها درایران پیشرفت قابل توجهی دراین زمینه صورت نگرفته است.

ومادرزمینه تهیه بذر،تولید و انبار داری وبازاررسانی بعلت عدم توجه به اصول صحیح علمی وتکنیکی دچارنا بسامانی های عمده ای می باشیم که با کاربر آخرین روش های علمی کشور ما نیز به صورت یکی از مهمترین ممالک صادر کننده انواع سبزی به صورت خام و فرآورده ای باشد.

خصوصاً منطقه ی مغان به علت همسایه بودن با کشور آذربایجان در این زمینه نقش مهمی ایفا کند لذا اهمیت دادن به گلخانه ولی با مدیریت صحیح می تواند منطقه ما را به سوی کشاورزی مدرن سوق دهد.

اهمیت اقتصادی طرح:

تولید سبزی به روش گلخانه ای بستری مناسب برای برگشت سریع و مطمئن سرمایه گذاری های کشاورزی است که باعث ثبات در منطقه برای سبزی کاری با خارج کردن این حرفه از حالت فصلی به دائمی می گردد .

حرفه ی سبزی کاری به میزان قابل توجهی به اقتصاد ملی کمک می کند و علاوه بر کشاورزان نفرات زیادی را نیز در زمینه های متعددی نظیر تهیه ی فرآورده های سبزیجات ، حمل ونقل و بازار یابی جذب می نماید که با توجه به نیروی انسانی فراوان و بازار عرضه ی مناسب داخلی وخارجی پرورش سبزی وطرح مدرن سبزی کاری از دور نمای روشنی در منطقه داراست وقابلیت جذب قسمت عمده ی سرمایه گذاری های بخش کشاورزی را دارد.

فهرست مطالب

مقدمه
اهمیت اقتصادی طرح
اهداف طرح
1) اشتغال زایی
2)خارج کردن کشت از حالت فصلی به دائمی
3)برگشت مطمئن و متمادی سرمایه
4) نیاز منطقه به محصولات تازه و فراورده ای و قابلیت منطقه برای صادرات محصولات کشاورزی
توجیه فنی طرح
تاسیسات مورد نیاز گلخانه
1) استخر آب وچاه
2) آبیاری تحت فشار
3) سیستم حرارتی
4) سیستم دو جداره
5) اسکلت گلخانه
توجیه اقتصادی طرح
1)هزینه های ثابت طرح
جدول شماره ی 1- هزینه های ساختمان
جدول شماره 2- هزیه خرید ماشین آلات و تجهیزات
جدول شماره 3- هزینه تأسیسات
جدول شماره 4- برآورد استهلاک و نگهداری
2) هزینه های جاری طرح
جدول شماره 5- نیروی انسانی مورد نیاز طرح
جدول شماره 6- هزینه جاری تولید سالیانه
جدول شماره 7- برآورد کل سرمایه گذاری طرح
جدول 8- تولیدات سالیانه
جدول9- ترازنامه


مبلغ واقعی 25,000 تومان    27% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما