مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 57
  • بازدید دیروز : 93
  • بازدید کل : 207120

دلایل مهم برندسازی در نزد سازمان ها


دلایل مهم برندسازی در نزد سازمان ها

عنوان: دلایل مهم برندسازی در نزد سازمان ها

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 16

توجه: این تحقیق در مورد نام برندسازی می باشد و به بررسی دلایل برندسازی در سازمان ها می پردازد. این تحقیق به دانشجویان رشته های مدیریت، اقتصاد، روابط عمومی و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد.

مقدمه
از جمله ی دلایل مهم برندسازی در نزد سازمان ها، تمایل به رهبر بودن، پیشی گرفتن در صحنه ی رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دستیابی به مشتریان کم هزینه تر می باشد، منظور از مشتریان کم هزینه تر این است که در صورتی که مشتری با برند سازمان آشنا باشد و احساس مناسبی نسبت به آن داشته باشد، سازمان هزینه تبلیغات، زمان و... کمتری برای تبدیل وی به یک مشتری بالقوه یا وفادار متحمل خواهد شد. بزعم سازمانها برندسازی شامل مباحث و مفاهیم مختلفی چون جایگاهیابی و جایگاه سازی برند، نامگذاری برند، انتخاب رنگ و طراحی شخصیت بصری برند لوگو، آرم و...)، توسعه برند، ارزش برند و... میباشد (السون، ۲۰۱۵).
فرایند جایگاه یابی برند
در آمیخته بازاریابی ما چهار پی (p۴ داریم: قیمت، محصول، مکان یا توزیع، ترویج و گسترش همه محصولات از هر ۴ پی بهره نمی گیرند بلکه گاه ممکن است تنها ۲ پی داشته باشند یعنی محصولاتی که به لحاظ کیفیتی خوب بوده و قیمت خوبی هم دارند اما در دو بعد دیگر فعالیتی انجام نمی دهند.
در خصوص برند و محصولاتی که در حوزه یک برند ارائه میشود بایه اشاره شود که برند یک تجربه و چهارچوب است که میتوان در قالب آن انواع محصول ارائه داد. براین اساس می توان تعریفی از برند مبنا ارائه داد، یعنی محصولاتی که در چارچوب و بر مبنای این برند ارائه شوند و براساس این پلتفرم ارائه محصول می دهند و حاشیه سازی نمی کنند. "

 

فهرست مطالب

از جمله ی دلایل مهم برندسازی در نزد سازمان ها، تمایل به رهبر بودن، پیشی
فرایند جایگاه یابی برند
فرآیند جایگاه سازی برند را می توان در ۶ مرحله ایجاد نمود
انواع برندسازی
راه های ماندگاری نام برند
تبلیغات محیطی
ابعاد بصری تبلیغات محیطی


مبلغ واقعی 25,000 تومان    24% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 17

برچسب های مهم

مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما