مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 32
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 207418

انواع بازی های آنلاین


انواع بازی های آنلاین

عنوان: انواع بازی های آنلاین

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 38

این تحقیق در مورد بازی های آنلاین می باشد و به تعریف، تاریخچه، انواع مزایا ، معایب و ویژگی های بازی های آنلاین می پردازد. این تحقیق به دانشجویان رشته های کامپیوتر و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد.

مقدمه
بازی آنلاین نوعی بازی ویدیویی است که برای ارتباط بیشتر بین پلیرهای بازی طراحی شده است، بنابراین این سبک از بازی ها به نوعی هیچ وقت تمام نمی شوند. شرکت های بازی سازی امروزی، به جای ساختن یک بازی و رفتن به بازی دیگر، بازی‌ ای را طراحی می‌ کنند که می‌ توانند برای سال‌ها آن را آپدیت و محتوای جدید به آن اضافه کنند. این شرکت ها با ارائه محتوا و اپدیت های مختلف در بازی، سالانه پلیرهای زیادی را ترغیب می کنند.
بازی های آنلاین از قدیم وجود داشتند اما به اندازه کافی خوب و محبوب نبودند. این بازی ها به مرور زمان به یکی از بهترین بازی های سبک آنلاین تبدیل شدند. چند نمونه از این بازی های آنلاین عالی که از قدیم وجود داشتند عبارتند از: World of Warcraft ،Team Fortress 2 و League of Legends. امروزه بازی های جدیدی مانند Pubg و Fortnite نیز عرضه شده اند که در نوع خود بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند.
تاریخچه بازی های آنلاین
اولین بازی آنلاین در سال های 1951-1952 به نام مثل نمرود (Such as Nimrod ) و فضای جنگ ( spacewar ) در سال 1961 ساخته شدند . این بازی ها در ابتدا فقط بین دو دستگاه کامپیوتر به اشتراک گذاشته شده بود ولی بعد به دلیل استقبال بسیار زیاد در سال 1960 سرمایه گذاران بر روی این پروژه سرمایه گذاری کردند همانطور کهدر قبل گفته شد در اوایل ارتباط بین کامپیوتر ها از نوع سیمی بود ولی بعدها با آمدن مودم ها و گسترش شبکه جهانی این نوع بازی ها از حالت محدود خارج شدند و به حالت نامحدود از لحاظ موقعیت مکانی و زمانی تبدیل شدند .بعدها این نوع ارتباطات گسترش یافت به طوری که یک کامپیوتر به صورت کامپیوتر مرکزی یا به اصطلاح سرور (server ) قرار گرفت و بازی به صورت پیش فرض بر روی آن ابر رایانه اجرا می شد.
کاربران با اجرا کردن یک آتوران ساده یا وارد کردن مقداری کد ( امروزه از انها با نام نام کاربری و روز عبور یاد می شود) به سرور متصل شده و از بازی به صورت مشترک استفاده میکردند. در ابتدا این نوع سرورها با اشکالات بسیار زیادی مواجه بودند از جمله این مشکلات می توان به شلوغی بیش از حد سرور وجود باگ اسپلت های فراوان مثل اجرای نادرست بازی وجود صف های فراوان برای ورود به سرور و ....... مشکلات بسیار زیادی که گریبان گیر نگه دارندگان سرور بود.شرکت های مختلف دارندگان بازی آنلاین در آن زمان وقتی با استقبال مردم روبرو شدند به ناچار مجبور به جذب سرمایه گذار در این زمینه شدند و سود حاصل از درامد این نوع بازی ها را از حالت انحصار فردی به حالت بورس درآورند .

فهرست مطالب

مقدمه
تاریخچه بازی های آنلاین
تاثیرات اینترنت بر گسترش بازی‌ آنلاین
بازی‌های آنلاین چگونه عرضه می شوند؟
تفاوت بازی های آنلاین با بازی های آفلاین در چیست؟
روش های مختلف بازی های آنلاین
ساختار شبکه های بازی آنلاین
ژانر‌های بازی‌ آنلاین
1- ژانر شوتر اول شخص
2- ژانر استراتژی
3- ژانر جنگی چند نفره آنلاین
زبان برنامه نویسی بازی های آنلاین
مزایا و معایب بازی های آنلاین
دلایلی که نشان می‌دهد بازی‌های ویدیویی برای شما خوب است
مزایای بازی‌های ویدیویی برای سلامت روان و افزایش مهارت‌ها
تأثیرات مثبت بازی های ویدیویی بر امور تحصیلی
تاثیرات مثبت بازی‌های ویدئویی بر سلامت جسمانی
تاثیر مثبت بازی‌های ویدئویی بر مهارت‌ها
آینده بازی های آنلاین چگونه پیش بینی می شود؟
چگونه بازی آنلاین بازی کنیم؟
چه بازی آنلاینی را انتخاب کنیم؟
سود و درآمد سالیانه بازی های آنلاین
خطرات بازی‌های ویدئویی آنلاین چیست؟
1. اعتیاد به بازی های آنلاین
2. خطرات بازی‌های ویدئویی آنلاین و ارتباط با افراد غریبه
3. استفاده از خریدهای درون بازی و درون برنامه ای
4. تاثیرات بازی آنلاین بر رفتار
5. اطمینان حاصل کردن از استراحت کودکان و فعالیت فیزیکی آنها
نتیجه گیری
منابع




مبلغ واقعی 25,000 تومان    22% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 53

برچسب های مهم

مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما