مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 111
  • بازدید دیروز : 54
  • بازدید کل : 204305

كلاس بندی بهينه و تأثیر آن در ارتقا و پيشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی


كلاس بندی بهينه و تأثیر آن در ارتقا و پيشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی

عنوان: كلاس بندی بهينه و تأثیر آن در ارتقا و پيشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 50

این پروژه با موضوع كلاس بندي بهينه و تأثیر آن در ارتقا و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره ابتدايي می باشد و در مورد تعریف کلاس بندی و انواع روش های کلاس بندی بحث کرده و پرسشنامه ای که تنظیم شده است را روی دانش آموزان تست کرده و نتایج آن را مورد بررسی تخصصی قرار داده است. این تحقیق برای استفاده ی دانشجویان رشته های علوم اجتماعی ، علوم تربیتی ، آموزش و پرورش ابتدایی , روانشناسی و … بسیار مناسب می باشد.

مقدمه :
بچه با حركات دست و پا كم كم مهارتها را ياد مي گيرد و با مشاهده رفتار و حركات اطرافيان , عادات و آداب آنها را جذب ميكند و با رد يا قبول دنيايي كه براي خود ساخته , آن را تجربه مي كند . پس بيشتر از طريق آزمايش تا خطا , شادي تا غم , تجربه تا تلقين و گفتگو تا هدايت , مسائل را فرا مي گيرد .
در نتيجه كودك بيشتر از طريق عشق ,از راه شكيبايي ,از طريق درك و فهم ,از راه احساس تعلق داشتن به ديگري ,از طريق عملي و از راه احساس موجوديت كردن ,مسائل را مي آموزد .با گذشت هر روز از زنمدگي ,طفل اندكي از آنچه از ديگران مي دانند ,مي انديشند و درك مي كنند ,را فرا مي گيرد .
اگر خوب دقت كنيم مي بينيم بچه ها از نظر استعدادها يي كه دارند با يكديگر متفاوتند .دو كودك را نمي توان پيدا كرد كه از همه لحاظ شبيه هم باشند .مثلاً اگر در كلاس درس سوالاتي از آنان شود هر كدام از اين دانش آموزان به وسيله هوش و استعداد هاي ذاتي كه دارند ,جوابهاي گوناگوني را خواهند داد.
لذا روانشناسان و جامعه شناسان با كمك علم زيست شناسي ,پرونده تحصيلي را جهت هر يك از محصلين اتداع نموده اند كه هر يك از اين پرونده ها ,مي توانند بيانگر خصوصيات و شايستگي هاي فرد فرد دانش آموزان باشد .
امروزه همه تلاش ها كنكا شها و تحقيقات به اين جهت است كه تمام نو نهالان براي تعليم و تربيت بهتر و ترقي و تكامل بايد از همه متمايز و شناخته شوند .
آگاهي از تفاوتهاي فردي مي تواند ما را در حل بسياري از دشواريها ياري دهد ,وقتي قبول كرديم كه انسانها از نظر تواناييهاي ذاتي و اكتسابي تفاوت دارند ,در پي اين نخواهيم بود كه از همه ,رفتارهاي يكساني را انتظار داشته باشيم .
اگر كلاس بندي هر يك از دانش آموزان در پايه ها و مقاطع تحصيلي به صورت به صورت علمي و شايسته انجام گيرد ,امكان غفراگيري و كسب مهارت ,با توجه به كلاس بندي صحيح و مدرن ,وجود خواهد داشت .

فهرست مطالب

مقدمه
مساله تحقيق
بيان مساله
اهميت و ضرورت تحقيق
طرح تحقيق
سوالات تحقیق
فرضيه هاي تحقيق
تعريف عملياتي اصطلاحات تحقيق
پيشينه تحقيق
تاريخچه تشكيل مدارس در ايران
تاريخچه كلاس بندي در ايران
روش تحقيق
جامعه آماري
نمونه آماري
حجم نمونه و روش آمارگيري
ابزارهاي تحقيق
روش تجزيه و تحليل
طرح كلاس بندي دانش آموزان اول دبستان (منطقه ۱ طرح)
چه كسي بايد تستها را اجرا كند ؟
نحوه كلاس بندي در دبستان پسرانه امام حسین(منطقه۱ )
پايه اول به پايه دوم
پايه دوم به پايه سوم
پايه سوم به پايه چهارم
پايه چهارم به پايه پنجم
نحوه كلاس بندي در دبستان دخترانه موعود( منطقه ۲ )
جدول درصد و فراوانی
تجزيه و تحليل اطلاعات
محدودیت ها
منابع


مبلغ قابل پرداخت 11,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما