مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 113
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 207499

رابطه بين عزت نفس مديران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی


رابطه بين عزت نفس مديران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی

عنوان: رابطه بين عزت نفس مديران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 76

این پروژه به روش تحقیقی و پژوهشی بوده و در مورد رابطه بین عزت نفس مدیران و اثربخشی آنان در مدارس راهنمایی می باشد که 5 فصل تهیه و تنظیم و کلیه استانداردهای مورد نیاز یک پروژه مدیریت در آن رعایت شده است. این پروژه به دانشجویان رشته های مدیریت پیشنهاد می گردد.

چکيده

پژوهش حاضر به منظور رابطه بين عزت نفس مديران و اثر بخشي آنان در مدارس راهنمايي دخترانه ناحيه ۲ آموزش و پرورش شهرستان مشهد انجام گرفت. فرضيه اساسي در اين پژوهش آن است که بين عزت نفس مديران و اثر بخشي آنان در مدارس ارتباط معني داری وجود دارد.

جامعه اماري در اين تحقيق کليه مديران مدارس راهنمايي دخترانه (۲۰نفر) و کليه معلمان (۲۲۰ نفر) در ناحيه ۲ شهر مشهد است.

گروه مورد بررسي کليه مديران مدارس راهنمايي دخترانه (۲۰N=) است. بنابراين براي گروه مديران از روش سرشماري بجاي نمونه گيري استفاده شده است و حجم نمونه براي گروه معلمان ۵۵ نفر مي باشد. ابزار گرد آوري اطلاعات در اين پژوهش را در يک پرسشنامه محقق ساخته تحت عنوان (اثر بخشي مديران) که براي تعيين اثر بخشي مديران توسط معلمان مربوطه تکميل مي گرديد و ديگر يک تست (مقياس عزت نفس آيزنک) براي تعيين عزت نفس مديران که توسط خود مديران پاسخ داده مي شود تشکيل مي دهد.

روش تحقيق در اين بررسي همبستگي است و براي تحليل داده ها از ضريب همبستگي استفاده شده است.

نتايج به دست آمده عبارتند از :

  • بين عزت نفس مديران و اثر بخشي آنان رابطه معنا داري وجود دارد.
  • بين اثر بخشي مديراني که عزت نفس بالا دارند و مديراني که عزت نفس پايين دارند تفاوت معني دار وجود دارد.
  • بين اثر بخشي مديراني که عزت نفس بالا دارند با مديراني که عزت نفس متوسط دارند تفاوت معني داري وجود ندارد.
  • بين اثر بخشي مديراني که عزت نفس متوسط دارند با مديراني که عزت نفس پايين دارند تفاوت معني دار وجود دارد.

نتايج به دست آمده گوياي اين واقعيت است که هر چه عزت نفس مديران بالاتر باشد ، اثر بخشي آنان بيشتر است و برعکس. وهمچنين بيشتر مديران مدارس تقريبا از عزت نفس بالايي برخوردار مي باشند.

فهرست مطالب

چکيده

فصل اول :مقدمه تحقيق

بيان مساله

ضرورت و اهميت تحقيق

اهداف تحقيق

فرضيه های تحقيق

تعریف متغيرهاي اصلي تحقيق

فصل دوم: بررسی مطالعات پيشين

۲-۱ خود

۲-۲ خودپنداره

۲-۳ عزت نفس

۲-۴ عزت نفس و جنسيت

۲-۵ اثر بخشي

۲-۶ نقش مدير در اثر بخشي مدارس

۲-۷ معُيارهاي ارزيابي اثربخشي مديران

۲-۸ ويژگي های مديران اثر بخش

فصل سوم : روش اجرای تحقيق

۳-۱ روش تحقيق

۳-۲ جامعه آماری

۳-۳ حجم نمونه

۳-۴روش نمونه گيری

۳-۵ ابزار تحقيق

فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها

فصل پنجم : نتيجه گيری و پيشنهادها

۵-۱ نتايج مربوط به فرضيه اول

۵-۲ نتايج مربوط به فرضيه دوم

۵-۳ نتايج مربوط به فرضيه سوم

۵-۴ نتايج مربوط به فرضيه چهارم

۵-۵ نتيجه گيري کلي

۵-۶ محدوديت ها

۵-۷ پيشنهادها

منابع فارسي

ضمائم

ضميمه ۱: تست آيزنک

ضميمه ۲: پرسشنامه اثربخشی


مبلغ قابل پرداخت 17,160 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما