مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 194
  • بازدید دیروز : 63
  • بازدید کل : 204922

طراحی مسیر با فلر


طراحی مسیر با فلر

عنوان: طراحی مسیر با فلر

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 64

این پروژه در مورد طراحی مسیر با فلر بوده که در 3 فصل و به صورت پژوهشی و عملی تهیه و تنظیم شده ، کلیه محاسبات تخصصی در آن انجام شده و به صورت بسیار کامل می باشد. این پروژه به دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های عمران، طراحی و دیگر رشته های مرتبط با آن پیشنهاد می گردد.

مقدمه

شركت ساختماني آبادراهان پارس به عنوان يكي از شركتهاي با سابقه پيمانكاري با هدف انجام كارهاي آباداني در زمينه هاي مهندسي عمران ، طراحي و اجرا شامل عمليات راهسازي ، ابنيه فني، سيويل ، سازه هاي آبي ، نصب و راه اندازي پروژه هاي نفت و گاز و پتروشيمي بصورت طراحي، خريد، اجرا (E.P.C)، با سرلوحه قراردادن كيفيت بهتر ، شناخته شدن به خوشنامي ، جلب رضايت و اعتماد كارفرمايان ، در اجراي پروژه هاي ملي و بين المللي در درون و بيرون مرزهاي كشور فعاليت مي نمايد.

فعاليتهاي اجرائي شركت مشتمل بر انواع عمليات عمراني در اقصي نقاط کشور بخصوص در منطقه عسلويه در فازهاي ۱ الي ۱۸ و صنايع پتروشيمي و زير بنايي منطقه بوده و در بخش برون مرزي نيز مطالعات و بستر سازي و شركت در مناقصات در كشورهاي قبرس، امارات، كويت، عراق، عمان و در كشور افغانستان در كابل و هرات فعاليت چشمگيري دارد.

فعاليتهاي ستادي شركت با استفاده از سيستم هاي نرم افزاري جديد مديريتي در بخشهاي فني مشتمل بر واحد های برنامه ریزی و کنترل پروژه – کنترل کیفی QC/QA – واحد ایمنی و بهداشت H.S.E و واحد فن آوری اطلاعات IT و مدیریت کیفیت که مراحل اخذ گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه ISO 9001 نیز طی گردیده است و در بخش های مالی و اداری با استفاده از سیستم های مدرن حسابداری و حسابرسی و همچنین کنترل هزینه، توانایی انجام پروژه های داخلی و بین المللی بصورت EPC را دارا می باشد.

تاریخچه

شرکت آباد راهان پارس از سال ۱۳۷۲ با هدف انجام خدمت در عرصه سازندگی میهن عزیز اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و در سایه الطاف الهی و تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، منابع ماشین آلاتی و مدیریت نوین، موفق به اجرای پروژه های بزرگ و ملی در حوزه راه، راه آهن، آزاد راه، صنعت نفت، ساختمان و آب گردیده است. این شرکت به دنبال ابلاغ سند چشم انداز ۲۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استراتژی نوین خود را بر پایه توسعه پایدار، افزایش توانمندی ها و صدور خدمات فنی مهندسی تدوین نموده و با تاسیس شرکت های تخصصی هم اینک تبدیل به یک مجموعه طرح و ساخت با نام گروه بین المللی آباد راهان پارس شده است. تجمیع دانش، توانمندی ها، تجارب و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری اعضاء مجموعه شامل: شرکت آباد راهان پارس ، شركت آبادراه گستر پارس (سازمان توسعه راههای ایران سابق)، مهندسین مشاور مترا، مهندسین مشاور صنعتی ایران و شرکت های آباد ابنیه پارس، آباد اساس پارس، آباد پایدار پارس، آباد پل پارس، آباد تونل پارس، آباد تردد پارس، آباد حفار پارس،آباد راهدار پارس، آباد فلز پارس، آباد کیفیت پارس، شرکت احداث ،نگهداری و بهره برداری آزادراه تهران-پردیس، شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه کربلا، شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری از آزادراه پل زال – اندیمشک، مرکز آموزش علمی-کاربردی آباد راهان پارس، گروه بین المللی آباد راهان پارس را به عنوان یکی از مجموعه های مطرح و تاثیرگذار درصنعت احداث و توسعه زیر ساخت های ایران اسلامی و کشورهای همجوار تبدیل کرده است. گروه بین المللی آباد راهان پارس با اعتقاد به لزوم توسعه همه جانبه میهن و کشورهای همسایه به عنوان اولین و مهمترین شاخص تامین رفاه و امنیت داخلی و منطقه ای، تلاش می نماید با افزایش ظرفیت های خود به وظیفه شرعی، ملی و حتی فرا ملی مشارکت در آبادانی با رعایت استانداردهای معتبر کیفیت، محیط زیست، ایمنی و ساخت بیش از پیش همت گمارد تا ضمن کسب افتخار و منزلت کارآفرینی و توفیق حضور در عرصه ماندگار سازندگی، سرمایه و توانمندی ایجاد شده را به شکلی پایدار حفظ و به نسل های آتی این مرز و بوم واگذار نماید.

فهرست مطالب

فصل اول: مقدمه و معرفی
مقدمه
معرفي شرکت
تاریخچه
اهداف و چشم انداز ها
فلر چیست؟
انواع فلر
اجزاء سیستم فلر
طراحی اجزاء فلر
فصل دوم: مسیر
۱- مقدمه (مروری بر ضوابط فنی)
۲-۱) طراحی مشخصات فنی مسیر
۲-۲-۱) تعیین حداقل طول ها
۳-۲-۱) تعیین فواصل دید
۴-۲-۱) تعیین اضافه عرض جاده در قوس ها
۵-۲-۱) تعیین پارامترهای قوس قائم
۶-۲-۱) تعیین حداکثر و حداقل شیب طولی خط پروژه
۳-۱) مسیریابی
۱- طراحی مسیر در نرم افزار
۱-۲) تعریف مسیر از یک پلی لاین
۲-۱-۲) اعلان
فصل سوم: طراحی مسیر
۱) طراحی مسیر
۱-۱- توپوگرافی یا برداشت اولیه عوارض
۱-۲- کیلومتر بندی
۱-۳- تیپ بندی جاده ها
۱-۴- آشنایی با مکان پروژه
۲٫ عملیات اجرایی
عملیات خاکبرداری و خاکریزی
عملیات خاکبرداری
عملیات خاکریزی
پیوست ها
برداشت اولیه کل جاده فلر
کل برداشت ثانویه جاده فلر
عکس ها


مبلغ قابل پرداخت 30,927 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما