مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 58
  • بازدید دیروز : 87
  • بازدید کل : 207208

گزارش کارآموزی حسابداری جهاد کشاورزی


گزارش کارآموزی حسابداری جهاد کشاورزی

عنوان: گزارش کارآموزی حسابداری جهاد کشاورزی

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 44

این گزارش کارآموزی مربوط به اطلاعات حسابداری جهاد کشاورزی می باشد و کلیه امور مالی این اداره را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است و کلیه استانداردهای مورد نیاز یک گزارش کارآموزی در آن رعایت شده و به صورت بسیار کامل می باشد. این گزارش کارآموزی به دانشجویان رشته حسابداری ، اقتصاد ، امور مالی و دیگر رشته های مرتبط با آن پیشنهاد می گردد.

پیشگفتار:

یکی از اهداف انقلاب فرهنگی ایجاد دگرگونی اساسی در دروس علوم انسانی دانشگاهها بود واین امر مستلزم بازنگری منابع درسی وتدوین دروس عملی بود اما اهمیت موضوع اقتضا می کرد که با تدوین دروس عملی در بین واحدهای دانشگاهی سعی در بهتر یادگیری دروس نظری گردد . اما از بین واجدهای عملی می توان به واحد کارآموزی اشاره کرد . در این واحد سعی شده تا واحدهای نظری پاس شده توسط کارآموز (دانشجویان) را بطور عملی بهتر بیاموزد و بتواند یادگیریهای خویش را افزایش دهد .

تاریخچه:

تنوع اقلیمی، وجود منابع و ذخایر غنی، امکان ایجاد اشتغال مولد هزینه و زودبازده و زودبازده و وجود مزیت نسبی در تولید و صدور محصولات، از جمله قابلیت های بخش کشاورزی است .

در سال ۱۳۸۲ حدود ۱۴/۱ درصد از تولید ناخالص داخلی، بیش از یک چهار ارزش صادرات غیر نفتی، یک پنجم اشتغال، بیش از ۹۳ درصد از عرضه غذا در داخل کشور را به خود اختصاص داده است .

این بخش از نظر تولید، اشتغال، صادرات، حفاظت و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی و خدادادی ، توسع تحقیقات و فناوری ها و توسعه مشارکت های مردمی، یکی از ارکان مهم اقتصاد و امنیت کشور به حساب می آید .

بخش کشاورزی وتوجه به توسعه و عمران روستاها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده وتحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها ومناطق عشایری به وجود آمده است .

اما به علت برخی ناهماهنگی ها و سیاست ها ، نظام ها و روش های ناکارا تداخل وظایف، دوباره کاری ها……و بروز حوادث طبیعی ( نظیر خشکسالی و سیل ) بخش کشاورزی در سال های اخیر با دشواری هایی روبه رو بوده که مانع از رشد مطلوب این بخش شده است .

به منظور رفع این نابسامانی ها و نارسایی ها، بر اساس قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دولت مکلف شده تا در جهت اصلاح نظام اداری، کاهش تصدی های غیر حضوری، ارتقای بهره وری و کارایی نیروی انسانس و مدیریت دستگاههای اجرایی، حذف موازی کاری ها ….و تجمع امور کشاورزی، دام، توسعه و عمران روستایی تدابیر لازم را اتخاذ کند. در این راستا، لایحه ادغام توزارتخانه های جهادسازندگی و کشاورزی و تشکیل وزارت جهاد کشاورزی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه شد و پس از تصویب هیأت وزیران در تاریخ بیست و ششم مرداد ماه ۱۳۷۹ با قید یک فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد. این لاحیه پس از ماه ها بحث و بررسی کارشناسان ، سرانجام در تاریخ ششم دی ماه سال ۷۹ به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید و در تاریخ دهم دی ماه ۱۳۷۹ وسط شورای نگهبان تایید شد .

  • امید است با تلاش همه اعضای خانواده“جهاد کشاورزی “زمینه های تحقق این قانون فراهم شود و در آینده ای نزدیک شاهد توسعه پایدار کشاورزی ایران باشیم .

فهرست مطالب

تاریخچه

آشنایی با مکان کارآموزی (امور مالی )

اهداف و وظایف ( امور مالی)

وظایف حسابدار

دستورالعمل های مدارک لازم وترتیب تنظیم اسناد هزینه

گزارش کارهای انجام شده در دوره های کارآموزی

نمونه های از فرمهای جهاد کشاورزی- نمونه فیش حقوقی

دفترتملکی سرمایه ای

سند حسابداری اعتبارات تملک دارائی ها ی سرمایه ای

فرم صورت مجلس

فرم حواله

برگ درخواست خرید

برگ درخواست صدور چک برای خرید کالا خدمات

سند هزینه رسمی

فرآیند چرخه ی خرید

پیشنهادات و انتقادات


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما